top of page

Folla parroquial. Xullo 2020

XIII Semana do tempo Ordinario

Mércores 1, 20h, Manuel Oitavén Novoa, pai e familia, do Groño.

Xoves 2, 19h, Funeral por Carmen Figueiras Costas, da Garrida, o enterro fora o 10 de abril.

20h, misa por Eladio Rodríguez Pérez e pais, do Freixo.

Venres 3, 20h, por Saladino, esposa Dulcísima, fillos: Campio, Saladino e Manuel, do Portal.

Sábado 4, 20h, Manuel Rodríguez Rodríguez, do Portal.


XIV Semana do tempo Ordinario

Domingo 5, 10h, Adolfo Iglesias Costas e esposa Olivia, dos Seixos.

12h, Misa polo Pobo. Primeira comuñón de Ana, Daniela e Candela.

Luns 6, 20h, Misa comunitaria na Festa de Santa María Goretti.

Martes 7, 19h, Funeral de Adoración Fernández Pérez, da Sobreira, o enterro fora o 29 de abril.

20h, María del Carmen Alvarado Ferreira e pai Raul, da Garrida.

Mércores 8, 20h, Enrique Dios Quintela, das Barrocas.

Xoves 9, 19h, 6m, Tito Davila Costas, da Garrida.

20h, na honra de San Benito por una devota.

Venres 10, 20h, Juan Fernández Troncoso, da Feira.

Sábado 11, 20h, Festa de San Benito.


Semana XV do tempo Ordinario

Domingo 12, 10h, Juan (Tito) Ferreira Estévez, do Portal.

12h, Misa polo Pobo. Bautizos de Joel, Izan e Leo. Primeira comuñón de Manuel, Nicolás e Brais.

Luns 13, 20h Misa comunitaria na Festa de San Enrique.

Martes 14, 20h, Adoración Alonso e Antonio Costas, da Garrida.

Mércores 15, 20h, Estrella Vila e esposo Victor, do Portal.

Xoves 16, 20h, Festa de Nosa Señora do Carme.

Venres 17, 19h, 2ºAniversario de Eugenia Troncoso Pérez, da Igrexa.

20h, Hermitas Comesaña Costas, da Garrida.

Sábado 18, 20h, esposos Jesús e Concepción, das Barrocas.


Semana XVI do tempo Ordinario

Domingo 19, 10h, Angel Costas Salgueiro e familia.

12h, Misa polo pobo. Primeira comuñón de Yago, Iria e Chloe.

Luns 20, 20h, Misa comunitaria.

Martes 21, 19h, 2º aniversario de Marina Costas Rodríguez e esposo Guillermo Figueroa, da Garrida.

20h, Soledad Costas Prado, esposo José, filla Elena, pais e irmáns, das Barrocas.

Mércores 22, 20h, Paulino Figueroa Figueroa do Freixo, na Festa de Santa María Magdalena.

Xoves 23, 20h, Sofía Figueiras Fernández, da Garrida.

Venres 24, 20h, Flora Lorenzo Lorenzo e esposo.

Sábado 25, Día de Santiago Apóstolo.

10h, Lidia Comesaña Freiría, do Prado.

12h, Misa polo Pobo. Primeira comuñón de Javier, Gabriel, Noa, Raquel, Iris e Jimena.


Semana XVII do tempo Ordinario

Domingo 26, festa de Santa Ana e San Joaquín, pais da Nosa Señora, a Virxe María.

10h, Benigna Salgueiro Quintas.

12h, Misa polo pobo. Bautizo de Saul e Naira. Primeira Comuñón de Antía.

Luns 27, 20h, Misa comunitaria.

Martes 28, 20h, Raúl Comesaña Alonso, pais: Albino e Pacífica, da Valada.

Mércores 29, 20h, Aurea Vázquez Pérez, esposo Pedro e filla Guadalupe, das Barrocas, na Festa de Santa Marta

Xoves 30, 20h, Manuel Figueiras Serodio, da Garrida.

Venres 31, 20h, Evangelina Alonso, esposo Teófilo, das Barrocas, na Festa de San Ignancio de Loyola.


LEMBRAR QUE OS NENOS E NENAS QUE VAN CELEBRAR A PRIMEIRA COMUÑÓN TEÑEN CATEQUESE OS DOUS DÍAS PREVIOS A CELEBRACIÓN.


Oración da tardiña:

Ti é-lo Sol do meu inverno,

o frescor do meu verán,

a causa do meu silencio

e a razón do meu falar.

Ti é-lo millo do meu hórreo,

o lévedo do meu pan,

sorriso da miña festa

e bágoa do meu chorar.

Ti é-la historia do meu soño,

o mencer do meu mañán,

es sombra do meu acougo

e pasos do meu andar.

Ti é-la forza do meu vento,

Ti é-la terra do meu chan,

o berce da miña infancia

e o leito do meu finar.


Oración Ave María:

Ave María, chea de gracia, o Señor está contigo,

Bendita es Ti entre tódalas mulleres e

Bendito é o froito das túas entrañas, Xesús.

Santa María, Nai de Deus, roga por nós, pecadores,

agora e na hora da nosa morte. Amén.


Publicar: Blog2_Post
bottom of page